"Královna výletních cest..."
To je charakteristika koloběžky Kostka Tour
Technické parametry koloběžky Kostka Tour
Délka: 1 735 mm
Výška: 1 015 mm
Šířka: 590 mm
Délka nášlapu: 435 mm
Světlost nášlapu: 50 mm
Velikost předního kola: 26″
Velikost zadního kola: 20″
Hmotnost: 8,8 kg
Nosnost: 150 kg
Jízdní vlastnosti – silnice: výborná
Jízdní vlastnosti – terén: velmi dobrá
Jízdní vlastnosti – město: dobrá
Brzdy: Shimano Alivio
Náboje: Remerx 65 mm (přední i zadní)
Obutí: Schwalbe Marathon Racer
Představec: MTB
Řídítka: MTB
Ráfky: Dvoukomorové
Detailní informace a popis koloběžky Kostka Tour
Koloběžku KOSTKA TOUR zařadíme ke sportovním koloběžkám vhodných pro všechny věkové kategorie mimo nejmenších dětí. Díky svým jízdním vlastnostem je doslova předurčena pro delší turistické výlety i po nezpevněných cestách. Přední 26 palcové kolo zvyšuje průjezdnost terénem, proto se koloběžka TOUR velmi dobře cítí mimo jiné na šotolinových a lesních nebo polních cestách.
Koloběžka KOSTKA TOUR je vybavena vysoce kvalitními plášti Schwalbe Marathon Racer a brzdami Shimano Alivio. Vysoká účinnost brzd je zajištěna přesným obráběním dosedacích ploch dvoukomorového ráfku. Speciálně vyvinuté ráfky jsou odolnější vůči nárazům, disponují vysokou tuhostí a dlouhou životností.
Koloběžka KOSTKA TOUR je postavena na řadě inovací, které zásadním způsobem ovlivňují jízdní vlastnosti, pohodlí a rychlost koloběžce. Největší změnu představuje nová koncepce rámu, kde mezi hlavní změny patři nový úhel rámové trubky, nový úhel přední vidlice a změna úhlu zadní vidlice a včetně napojení na nášlap. Základ rámu spočívá v inovativní zúžené koncepci. Díky všem těmto změnám je koloběžka lépe průjezdná v zatáčkách, zvláště při rychlých jízdách.
Hnací silou koloběžky TOUR jsou kola vypletená na úzkých nábojích šířky 65 mm. Kola vyvinutá speciálně pro účely koloběhu dosahují vyšší tuhosti a současně výrazně nižšího valivého odporu. Náboje Remerx jsou vyráběné na průmyslových ložiscích, speciálně určené pro účely koloběhu. Dosahují extrémní tuhosti a jsou opatřeny vyššími přírubami z důvodů odolnosti vůči bočním dynamickým silám.
Nášlap je ze spodní strany opatřen speciálními sváry, které zvyšují tuhost a odolnost spodní části rámu a chrání koloběžku při případných kolizních situacích.